Un oficial al Agenţiei Europene pentru Medicamente (EMA) confirmă existenţa unei „legături” între vaccinul AstraZeneca şi cazurile de tromboză observate după administrarea serului, într-un interviu acordat cotidianului italian Il Messaggero, publicat marţi, 6 aprilie şi preluat de Le Figaro.

 

Acum o putem spune, este clar că există o legătură cu vaccinul. Cu toate acestea, nu ştim încă ceea ce cauzează această reacţie. Pentru a rezuma, în următoarele câteva ore vom spune că există o legătură, dar trebuie totuşi să înţelegem cum se întâmplă,” spune Marco Cavaleri, şeful strategiei de vaccinare de la EMA.

 

EMA trebuie să se întâlnească să discute despre dosar în perioada 6-9 aprilie. 

 

„Încercăm să obţinem o imagine precisă a ceea ce se întâmplă, pentru a defini exact acest sindrom apărut din cauza vaccinului. Dintre cei vaccinaţi, există un număr mai mare de cazuri de tromboză cerebrală la tineri decât ne-am aştepta. Trebuie să spunem asta,” a mai afirmat oficialul EMA.

 

 

Comitetul de experţi a ajuns la o concluzie ştiinţifică. Este un vaccin sigur şi eficient” declara după şedinţă Emer Cooke. directorul EMA.Totuşi, reprezentanţii EMA au spus că nu pot exclude o legătură dintre vaccin şi formarea de cheaguri de sânge.

 

Ca măsură de precauţie, mai multe ţări au decis să nu mai administreze acest vaccin sub o anumită vârstă, cum ar fi Franţa, Germania şi Canada.

 

Norvegia şi Danemarca şi-au suspendat campania deocamdată. La rândul său, AstraZeneca a asigurat în martie că nu există „nicio dovadă a unui risc agravat” şi a asigurat sâmbătă că „siguranţa pacientului” este „principala sa prioritate”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected]

https://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2021/04/ema-1.jpghttps://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2021/04/ema-1-300x300.jpgrootstireaUncategorised
Un oficial al Agenţiei Europene pentru Medicamente (EMA) confirmă existenţa unei „legături” între vaccinul AstraZeneca şi cazurile de tromboză observate după administrarea serului, într-un interviu acordat cotidianului italian Il Messaggero, publicat marţi, 6 aprilie şi preluat...