CNCAV a transmis că persoana a făcut rapelul joi, în 4 februarie, iar ulterior a avut o simptomatologie postvaccinală „de tip reacţie alergică fără criterii de şoc anafilactic”.

„Menţionăm că simptomele respective s-au instalat pe parcursul monitorizării postvaccinale, respectiv la 10 minute de la administrarea dozei de rapel, însă acestea au cedat la scurt timp de la administrarea tratamentului specific în astfel de situaţii”, spun cei de la CNCAV.

Femeia, care are 41 de ani, a părăsit, ulterior, centrul de vaccinare în stare bună de sănătate, potrivit sursei citate.

CNCAV precizează că acest cadru medical are, în istoricul medical, multiple episoade alergice.

O persoană a suferit o reacţie alergică de tip anafilactic după rapelul de vaccin împotriva coronavirusului, în judeţul Timiş. Reacţia a fost tratată de la primele semne.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected]

https://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2021/02/vaccinare-2.jpghttps://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2021/02/vaccinare-2-300x300.jpgrootstireaUncategorised
CNCAV a transmis că persoana a făcut rapelul joi, în 4 februarie, iar ulterior a avut o simptomatologie postvaccinală „de tip reacţie alergică fără criterii de şoc anafilactic”. „Menţionăm că simptomele respective s-au instalat...