Autorităţile din Mexic investighează cazul unei femei de 32 de ani, care a fost internată în spital după ce a dezvoltat reacţii adverse în urma vaccinării împotriva COVID-19, cu serul Pfizer şi BioNTech.

Femeia, al cărui nume nu a fost divulgat, a fost internată de urgenţă la terapie intensivă în Nuevo Leon, după ce a suferit convulsii, probleme de respiraţie şi urticarie.

”Primul nostru diagnostic este encefalomielita”, a declarat Ministerul Sănătăţii din Mexic, într-un comunicat de presă emis vineri seară. Encefalomielita este o inflamaţie a creierului şi a măduvei spinării.

Ministerul Sănătăţii a adăugat că pacienta de 32 de ani suferea de alergii şi că momentan nu există dovezi ale studiilor clinice care să confirme că inflamaţiile creierului sunt o consecinţă a vaccinului.

Pfizer şi BioNTech nu au oferit încă o declaraţie.

Până acum, 126.500 de persoane au murit din cauza COVID-19 în Mexic. Pe 24 decembrie, autorităţile din Mexic au început campania de vaccinare şi primele pe listă au fost cadrele medicale.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected]

http://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2021/01/800x392-20201110t102625.jpghttp://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2021/01/800x392-20201110t102625-300x300.jpgrootstireaUncategorised
Autorităţile din Mexic investighează cazul unei femei de 32 de ani, care a fost internată în spital după ce a dezvoltat reacţii adverse în urma vaccinării împotriva COVID-19, cu serul Pfizer şi BioNTech. ...